28 Ocak 2010 02:58'de yazmışım..bugün rastladım..

okurken eşlik etsin isterseniz.. massive attack-paradise circus ..güzel gidiyor..

"Kar gibi yağmak biriktirmek istiyorsun belki. Ya da ısıtmak. Işığını yayıp ısıtmak. Bunu yapmayı çok seviyor da olabilirsin. Ama yanlış yerdeysen, yanlış koşullardaysan yapmayı sevdiğin şey hoşuna gitmeye ne kadar devam eder ki?

Çölde yağıyorsan, ya da kutuplarda ışıyorsan...yorulmaz mısın? Başka birşey yapman gerektiğini düşünmen için ne kadar zaman geçmesi gerekir? Evet belki koşullar senin istediğin hale gelecek. Peki bunun için 100.000 yıl geçmesi gerekse bile yağmaya devam edecek misin? Yoksa..... Sadece yağmayı biliyorsan ne yapacaksın peki?

'İyi, güzel, başka şey yapayım' de sen de..."


Neye gönderme yaparak yazdığıma dair bi fikrim yok..yine de..sevdim..

Yorumlar

burçin dedi ki…
İlk defa yorum yapıyorum (internette) birşeye ... Nasıl yapılır pek bilemiyorum. Acemiyim anlıyacağın ama her ne kadar hissettiremesemde acemi heycanıyla karalıyıveriyorum hızlıca . Bir bloğum yok ama şans eseri senin bloğunu yakaladım ve bu kısa yazın düşündürdü beni... Kendimi biryerlere koymak, koşullara bağlı kalmak yani doğru yer, doğru zaman, doğru eylem eşittir sınırları çizilmiş mükemmelliyetçi bir yaşam. Şu an oturmuş bu düşüncelerimi yazıya dönüştürmek için sarf ettiğim çaba bir eylem, mekan da senin bloğun(diyelim ki doğru mekan)(diyelim ki doğru koşul) ama bu acemi yorumcunun yorumu mükemmelliğe bir nebze yaklaşamıyorsa o zaman o zaman ne olcak?....Kendimi boşlukta, hiçlikte hissediyorum ... Yersiz, koşulsuz, zamansız diyemiyorum ama demek istediğim bu sanırım. Birşey yapmak istiyorum doğru hatta beynimde çakan ışık ne diyor biliyormusun? Hiç bilmediğim bir eylemi ( iş demek istemiyorum )ama içinde tutkunun olduğu (yani bir tutam tutkunun) yani içimden çıkan ruhla yapmam gerekli ... Aptalca 100.000 bin yıl geçirecek kadar belki bekliyebilirdim ama ben farkındalık içinde olduğum için beklememeye karalıydım zaten.
Senin bu yazında BAHARAT oldu bana
Teşkkürler...

Not: yazmaya devam etmelisin...:)Bir gün bir başkasınada baharat olur belki...

Popüler Yayınlar