Belirsizliğin sularında takılıyorum bi süredir..her anlamda..yani her alanda..iş hayatım..özel hayatım..hayatım..

(bu ara deniz metaforuyla anlatıyorum bi şeyleri bu geleneği bozmayacağım :)

Kafam yüzeyde, suyun içinde duruyorum..yüzmeden..çok hareket de etmeden..yüzüm karaya dönük..bakıyorum..ne yapılacağı belli..suda kalırsam da n'olacağı belli..(mi?)..yapılması gereken şu:
bir karar vermek..


karaya yüzüp toprağa ayak basmak ve oradan hazır tıkır tıkır işleyeni, yapılmışı, güveniliri var misali bir yer bulup hayatına devam etmek..

veya

karaya yüzüp toprağa ayak basmak ve kendin, kendi başına bir hayat, tıkır tıkır işleyen bir düzen kurmak..ama bu belirsizliği, riski içinde barındırıyor..yine de karar senin..

veya

cildin buruş buruş olana, balıklara meze olup suya karışana kadar suda kalmaya devam etmek..

veya

suda kalmaya karar vermişken sana yardıma gelene elini verip kolunu kaptırmak (şaka şaka), sana yardıma gelene elini verip su üstünde bir hayat kurmak..

herşey mümkün..(yazmak amacıyla saçmalamak gibi)..hayatını bir yola koymaya çalışmak gibi..veya hayatını harcamaya devam etmek gibi..

Şu anki gidişattan memnun muyum? Hayır.
Gidişatı değiştirmek için neler yapabilirim biliyor muyum? Evet.
Şu "Stand-by" modundan çıkacak mıyım? ...

Yorumlar

Popüler Yayınlar