00:12

Mum ışığında yazmak neyse de ay ışığında yazmak da ayrıymış :) Birkaç saat önce sahildeydim. Ayın doğuşunu yakaladım tesadüfen. Tabi ki çok güzeldi. Üşümeme direnebildiğim kadar direndim. Bi süre kayalıklarda, bi süre de bankta oturdum.

Bankta oturduğumda hüzün çöktü üstüme. bir süredir öyle, bankta oturuyorum işte. Boşvermiş şekilde.
Birileri geliyor, iş güç eğlence vs sebeplerle götürüyor; sonra geri getiriyor. Ben de banka oturuyorum. Biri gelene kadar ordayım.

Boşvermişlik hakim bir süredir. Hiçbir şey umrumda değil gibi de, umrumda gibi de.

Sonra elimin içine, yok yok, avucumun içine, yok yok, işaret parmağımın ucuna yıldız dövmesi yaptırmayı düşünüyorum. O sırada önümden geçen biri, o karanlıkta beni gördüyse, yüzünde bir gülümsemeyle eline bakan bir kız görmüştür.

Yıldız kolye ucum gibi hissediyorum kendimi. Üstünde bir sürü taş var. Bir tanesi eksik. Üşenmesem sayardım..

Yorumlar

Popüler Yayınlar