Hay Bin Kunduz !!!

"Ben artık evliliğe inanmıyorum..Evlilik, günümüzde geçerliliğini yitirmekte olan bi kurum bence..Çünkü..bıdı bıdı..bıdı bıdı bıdı..bıdı bıdı.." diye atıp tutan ben, odamdaki fazlalıkları ayıklama girişiminde karşılaştığım dekorasyon dergilerine bakarken, bi baktım ki malum kişiyle ilgili hayallere dalmışım. Evlenmeye karar vermişiz de evimizi döşeyeceğiz filan. Yüzümde bi gülümsemeyle sayfaları çeviriyorum. "N'oluyo?" dememe fırsat kalmadan "Teklif etse n'aparsın?" diye kendime sorarken buluyorum kendimi. "Ya, biliyorum şu aralarki düşüncelerini. Biliyorum zor geliyor sana karakteri. Çektirir de sana. Ama 'EVET!' diyip atlardım boynuna." demez miyim! "Ama..ama.." diye kalakaldım.

HAY BİN KUNDUZ YAAA !!!

hofff...

Yorumlar

mavi dedi ki…
nasıl tanıdık geliyor belli değil :)
kuruma inanmıyor bıdıbıdıbıdı
diyen ben, benzer hayalleri kurdum, hayat paylaşmak üzerine..
serde herşeyi görmek, bilmek, ama görerek bilerek lades demek istemek var. serde hala mucizelere inanmak istemek var. "bu kurum yürümüyorsa bir de benle yürümesin bakalım"cılık var. "zaten hangi davranışım çok mantıklı oldu ki bunda mantıklı davranıyorum" var..varoğluvar kısacası.."hay bin kunduz" da değil. haaay bu değişken maceraperest hava burçları:)
I dedi ki…
Beynin diyor ki: "Çağımızda evlilik zor. Herkes bi bencil, herkes bi ıssız. Kimse pek fedakarlık yapmak istemiyor, uğraşmak istemiyor. En ufak zorlukta vazgeçmeye hazır. Bi de aldatmaya meyilli..bıdbıdbıd...."

Oysa için gidiyor o, dünya yıkılsa iki başına hayata yine devam edeceğinle ilgili hayaller kurduğunda.

Sonunda olacak olan "Ben senin beni evlilik kurumuna inandırma ihtimalini sevdim." diyip evlenmek olacak herhalde :)
mavi dedi ki…
hahahahhahahahaha güzel cümleymiş evet...evlilik kurumuna inandırma ihtimalini sevdim değil de, aşkın bitme ihtimaline, "seninle yaşlanacağım günlerin ihtimalini tercih ettim" mesela :)
I dedi ki…
mesela :)

Popüler Yayınlar