Is this what life's about?


"...hoping for the best but preparing for the worst."


Başlıktaki soruma bakmayın. Aslında tüm sorgulamalarımdan sıkıldım. Çok sıkıldım. Kendimden sıkıldım. Hayatla ilgili, kendimle ilgili, işimle ilgili, şu anki odamla ilgili, gelecekteki evimle ilgili, sevgilimle ilgili, evleneceğim adamla ilgili, evlilikle ilgili, arkadaşlarla ilgili, içinde yaşadığım ülkeyle ilgili, başka bi yerde yaşamakla ilgili, günlük programımla ilgili, gelecek programımla ilgili herşeyle ilgili, yani her-şey-le ilgili düşünmekten, sorgulamalar yapmaktan, günümü programlamaya çalışmaktan, geleceğimi programlamaya çalışmaktan sıkıldım. Sı-kıl-dım. Beynim sıkıldı(noktalı ı da kullanılabilir burada) ! Yoruldum.

Bu aralar; kendi başımaysam kendim dışında kafamı meşgul edecek şeylerle uğraşmak, arkadaşlarımla buluşmuşsam da benim dışımda şeylerden bahsedilsin, başka şeylerden konuşulsun istiyorum. Zaten kendimle ilgili birşey söylemeye çalıştığımda iki kelimeyi bir araya getirip cümle kuramıyorum, çünkü kurmak istemiyorum.
Sorulmasın bana hiç birşey! Sormayayım kendime hiç birşey!


Kafa dinleyeyim az biraz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar