Biraz önce annem "Yolunda gitmeyen bişey mi var?" diye sordu. Cevabım "Evet: Hayat." oldu. Dokunsalar ağlayacak gibi olan bir insana böyle bi soru sorulunca ne yaparsa onu yaptım. Ağladım. Hayat bazen çok karmaşık ve zor geliyor. Çok fazla değişken var. Herşeyle ilgilenmeye çalışmak benim için pek kolay değil. Hayatla baş etmekte sorun yaşayanlardanım sanırım. Gerçi hayatla "baş etmek" gibi olmamalı yaşamak aslında, ama şuraya yazarken bu kelimeyi kullanmak geliyorsa aklıma, vardır bi sebebi.


Bi arkadaşıma rastladım msn'de. Konuşmaya yeni başlamıştık, şöyle diyaloglar geçti aramızda:

- yolunda gitmeyen biseyler mi var yoksa?
I - annem "yolunda gitmeyen bişey mi var" diye sordu biraz önce, cevabım "Evet. Hayat." oldu.
- ama seni cogunlukla gulumseyen bir kadın olarak hatırlıyorum. seni boyle dusunduren sey ne olabilir ki yoksa bunları da gulumseyerek mi soyluyorsun

Gülümsedim. Sonra düşündüm: Bu hayatta beni hangi anlar gülümsetiyor, mutlu ediyor?

Bir tiyatro oyununda oynarken, tiyatro oyunu için prova yaparken, ama en çok oyunun sonunda selam verirken, dans ederken, dans gösterisi yaparken, ablamla katıla katıla gülerken, ailemle sorunum olmadığında onlarla vakit geçirirken, kendimi suyun kaldırma kuvvetine bırakırken, sevgiliyle süpriz anlar yaşarken...ilk anda aklıma gelenler...

"gulucuk" olarak kalmak isteğiyle...

Yorumlar

UNIQUE dedi ki…
moşicim...
inan hepimizlerin hayatında yolunda gitmeyen bisürü bi sürü şeycikler var...ama aynı zamanda bi sürü bi sürü de güzel şeyler de var ve şanslı olduğumuz konular...önemli olan güzel şeyleri çoğaltmaya ve daha çok farkında olmaya çalışmak ve gitmeyenleri de düzeltmeye çabalamak...gülücüklere devam...

Popüler Yayınlar