1 Aralık 2008 Pazartesi

Sesler..bi hareketlilik var. Hmm anladım. Kahvaltı edilmiş. Hazırlanıyorlar. Kalktım. Şiş bi surat (O kadar geç de yatmadım. Bişey de içmedim. Ağlamadım da..neyse..). Pazartesi (surat ekşitme). Biraz sütlaç, biraz beyaz peynirle bir dilim ekmek. Çay. Ev ahalisi (işi gücü olan insanlar) gidiyor. Gazeteye göz gezdirme. Salonun güneş vuran kanepesinde -güneş kaçmadan- biraz kitap okuma(güneş vururken orda oturup bişiler okumak çok keyifliymiş yeni keşfettim). Hava da çok güzelmiş. Kalktığımdan beri beynimin bi köşesi: "Aç..hadi aaaç..ne duruyosun..sen de istiyorsun..aç.." Evet doğru, istiyorum, ama 1-2 bölüm izlicem. En fazla 3. Windows is opening. Nerde kalmışız? Mmmm...5.bölüm.Kahve ve bisküvi..Sonra 6..cips..o-oo biri beni durdursun..neyse..7..geçen günden pizza vardı..ara..biraz ara ver.."Akşamki çalışmaya gitmiceksin galiba?" Noop..o zamaan chicken wings and coke..ve bölüm 8..e sezon bitsin bari..sütlaç eşliğinde bölüm 9.

Bugün böyle geçti. Gerçekten..böyle(ce) geçti. Yani..kendimi anlayamıyorum..eğer bişeyler yapmış olsaydım, en azından akşam çalışmaya gitmiş olsaydım dicektim ki "Bir günü istediğim gibi geçiremedim." İstediğim gibi geçirdim (ya da istediğimi sandığım gibi, emin olamıyorum şu durumda) ve diyorum ki "Bugün böyle geçti."

Give yourself a breeaak!

Yorumlar

Popüler Yayınlar