Yaz gelsin :)

Önceleri sonbahar hariç her mevsimi severdim. Kışı da yazı da ayrı severdim. Ama en çok, o sıcaklar başlamadan önce havanın artık serin de olmadığı Mayıs ayının ortaları ve Haziran başı zamanını severdim. Şimdi artık sanırım kışı o kadar sevmiyorum. Gerçi karlı havanın yeri hep ayrı. Ya da havanın aslında buz gibi olduğu ama gökyüzünün masmaviliğini sergilediği günlerin de yeri ayrı. Ama ben güneşin sıcaklığıyla, arada hafif hafif esen rüzgarın serinliğiyle şımarıp kendimi özgürlüğün kollarına bırakmayı özledim. Canım o an ne istiyorsa onu yapacağımı geçen yaz başarmıştım. Şimdi neden bunu yapamıyorum, bilmiyorum. Suçu mevsime atıyorum :P

Canım aslında ne mi istiyor?

Canım şu dans işine biraz ara vermek istiyor. Canım oyunculukla uğraşmak istiyor. Bu oyunculukla ilgili kitap okumak olabilir, bir oyunun provalarını izlemek olabilir, oyunculukla ilgili çevrelerde olmak olabilir, bir atölye çalışmasına katılmak olabilir. Tabi enn enn güzeli bir rol için çalışmak olur.

Canım kendimi dinlemek istiyor, kendimi dinlediğim o uzun yürüyüşlere gezmelere çıkmak istiyor.

Canım sergi gezmek istiyor, sergilenen eserlerin çağrıştırdıklarına kendimi bırakıp ruhumu beslemek istiyor.

Bi dee canım, canımın istediklerini yapabilmek için para kazanmak istiyor :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar