Mızzmızzzz :(

Derdim ne acaba? Neden bu huysuzluk, mızmızlık, mutsuzluk? Haftanın 5 günü boştun; mutsuzdun. Haftanın 6 günü dolusun; mutsuzsun. Ne istiyorsun? Olay sende biterken neden herşeye b.k atıyosun? Herşey sana düşman sanki.

Herşeyden şüphe etmeye başladın. "Acaba gösteride yer almayı çok da istemiyor muyum? Acaba oyunculuktan vaz mı geç/iyorum/icem? Acaba beni eskisi kadar sevmiyo mu?"

"SORU: Bu gece bir mucize olsaydı ve ertesi gün uyandığında herşey olmasını istediğin şekilde olsaydı, bir mucizenin gerçekleştiğini nasıl anlardın? Mucizenin olduğunu anlaman için ne görür, duyar, hisseder ve düşünürdün?"

Bu sorunun cevabını düşünüyorum ara ara...

.........

Beyaz ağırlıklı güzel bi deseni olan çarşafıyla yumuşak, hafif, kaz tüyü yorganın altından kafamı çıkarır; çift kişilik yatağımda uykumu almış bi şekilde güzel güzel gerinirdim. Odanın dekorasyonu çok güzel. Tam istediğim gibi. Nasıl diye sormayın bilmiyorum. Günlerden çarşamba ya da perşembe. Saat 10:30. Hava günlük güneşlik. Ya da vaz geçtim. Günlerden cumartesi ya da pazar. Saat de 11:30 falan. İçerden ses geliyo. O benden önce uyanmış. Kahvaltı mı hazırlıyo? Hadi canım :) Bugün şanslı günüm :)) Zaten bu aralar pek bi şanslıyım. Bi senaryo var okunacak ve hazırlanılacak bi karakter. Yarın ilk ekip toplantısı yapılacak. Bu arada aralarında olmaktan mutluluk duyduğum bi tiyatro ekibinde bi oyunda zevkle oynuyorum. Bugün çıktığımızda bilmem ne dergisini alıcam. Ropörtajımın yayınlanmış olması lazım. "Umut vaad eden oyuncu" :) Artık iş bulmam eskisi gibi zor değil. Hatta kendileri gelmeye bile başladı yavaş yavaş. Ferzan Özpetek'le şu görüşme bi ayarlansa :)


blaa blaa blaa blaaaa......

Yorumlar

Popüler Yayınlar