yeni yıla 2 hafta kala...

Yeni yılda yeni evimi istiyorum! Hayatımı istiyorum! Bağımsızlığımı istiyorum! Kendi düzenimi istiyorum! Gezmek istiyorum! Artık dilime doladığım şeylerin gerçek olmasını istiyorum! Çok sıkıldım oturduğum yerden konuşup harekete geçmemekten! ÇOOOK!!!

Neyi bekliyorum?! Aslında dünyayı yerinden kaldıracak güce sahibim biliyorum...ama neden sürekli kendimi engelliyorum...bilmiyorum... Gücümü açığa çıkarmak istiyorum. Beni geriye çeken tarafımdan kurtulmak istiyorum.

Olabileceğimi bildiğim kadına benzer kadınları gördüğümde onlara hayranlık besleyip, imrenmekten çok sıkıldım!

Ben...

.........................................................................................................................................................................

Yorumlar

Popüler Yayınlar