Garip zamanlardayım yine...

Tuhaf...Bi an yapmak istediğim herşey beynime hücum edip başımı döndürüyor, bi an hiçbir şey yapmama isteği olduğum yere çöktürüp beni öylece kalakaldırıyor. Bazen bu anlar birbirini çok çabuk takip edip beni yoruyor, bazen de içinde olduğum bir an diğerini unutturuyor. Kısa mutluluk anları iyi geliyor. Burc'a gitmek iyi geliyor. Kitesurf biraz olsun kafamı dağıtıyor. Kendimi koyvermek istiyorum. Öylece, herşeyi akışına bırakmak, hiçbir şey düşünmemek, sadece o an kendimi ne iyi hissettiriyorsa onu yapmak istiyorum. Düşünmekten yoruldum. Doğrusunu yapmaya çalışmaktan yoruldum.

Ben gerçekten alıp başımı gitmek istiyorum. Parasız pulsuz da olsa ufak bir çanta hazırlayıp yola çıkmak, dünyanın istediğim yerlerini gezmeye gitmek istiyorum.

Kaybolmak istiyorum.

Gitmek...

Sadece gitmek...



Yorumlar

Popüler Yayınlar