.....Tango Pasión.....


Ben bu gece zehirlendim. Tango ile zehirlendim. İçime işledi. Dansları, müzikleri, herşeyiyle. Bir insan normalde bir gösteriye gittiği zaman çok beğendiyse gülümseyerek, mutlu mutlu izler. Ben? O kadar mutsuzdum ki seyrederken sanırsın çok üzücü, moral bozucu birşey seyrediyorum. Bu, canlı olarak 2. seyredişim. Bir 3.yü düşünmüyorum desem yalan olur. İzlerken nasıl yerimde duramama hissiyle ve uzun süreli bir çığlık atma isteğiyle oturuyordum ki anlatamam. Çıldırıyormuşum gibiydi. Hayat, orada, sahnedeydi. Dansçılar kana kana yaşıyorlardı, gözümün önünde. Ve ben seyrediyordum. O olayın, o hayatın, o dansın içinde olmak isterken...Delicesine...Anlatamayacağım bir tutku ve aşkla...Orada olabilmek için neler vermezdim ki...Tekrar hayata gelsem ne yapardım çok iyi biliyordum. Onları izlerken biliyordum.

İçimde böyle bir aşk varken kendimi tutmak niye? Tekrar hayata gelmeyi beklemek niye?

Ben dans etmek istiyorum.

Hayatım boyunca...

Dans...

etmek...

Yorumlar

Popüler Yayınlar