ben kendimi iyi hissetmiyorum...

Son 1-1.5 haftadır, hatta ayın 12'sinde yaşadığım aydınlanmadan bu yana, hiç iyi değilim. Kendimde, daha önce tecrübe etmiş biri olarak, depresyon belirtileri görüyorum. Genelde ruh gibi dolaşıyorum ortalıkta. İçim boşalmış gibi hissediyorum. hiç enerjim yok. Hiçbir şeye. Her şeye üşeniyorum. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Sadece boş boş oturmak veya canım ne istiyorsa onu yapmak istiyorum. Mümkünse hiç konuşmamak...Kimseyle iletişim kurmamak. Yine içimde o gitme duygusu...Alıp başımı gitmek...Mağarama gitmek istiyorum. Tek başıma olmak.

Bugün bir ara çok kötü oldum. Sanki, karnımın olduğu bölgede, içimde bir delik oluştu bir anda ve içimdeki tüm enerjiyi, ruhumu, herşeyi, herşeyi süpürge makinesi gibi ya da ruh emiciler gibi içine alıyordu.

Derdim hayatla kesinlikle değil. Kendimle. Kendime hiç güvenmiyorum. Kendimden hep şüphe ediyorum. Bu herşeye yansıyor. Acilen buna çözüm bulmalıyım. Böyle devam edemem.

Ben kendimi çok mutsuz hissediyorum...

Yorumlar

Popüler Yayınlar