Yaşadığımı hissediyorum!

Sonunda kendime gelmeye başladım. Yaşadığımı hissediyorum. Bu sene ilginç bir yıl olacağa benziyor. Hiç hesapta yokken bayram tatilinde New York'a gittim. Dün akşam döndüm. Rüyalarımın şehri :) 5 gün kaldım. Belki hakkıyla her yerini gezemedim ama aklım kaldı. Ve hayal ettiim kadar varmış. Bi Bodrum vardı çok sevdiğim yer (yani büyülü olan ve kendime getiren ve neredeyse hiç düşünmeden yaşayabileceğim) New York da özel yerlerimden oldu.

Ben aslında başka şeylerden bahsedicektim. İşte böyle oluyor. Oturuyorum yazmak için ve başka başka şeyler yazıp kalkıyorum.

Artık hayat felsefem istediğimi yapmak üzerine. Yaşamak istiyorum ben. Kendime gelmek, silkelenmek, ipleri elime almak bazen de bırakmak. İnsanlar(beni tanıyanlar) bendeki değişikliği fark ediyor. Daha iyi, mutlu gözüküyormuşum. Ben de öyle hissediyorum. Biraz da melankolik. Büyüyormuşum gibi hissediyorum aynı zamanda. Sanki şu son birkaç ayda olgunlaştım. Bi anda bikaç basamak atlamışım gibi. Garip bi duygu. Bu aralar duygularım için "garip" kelimesini çok sık kullanıyorum...

Yavaş yavaş kendime geliyorum. Mutluyum bu aralar. Bu sene nasıl bir sene olucak çoook merak ediyorum...

Yorumlar

Popüler Yayınlar