Kazandııııııııımmm!!!

Müjdat Gezen Sanat Merkezi'ni kazandıııııımmmmmm!!!!! Sonunda istediğim oldu. Başardım. Uykusuzluk sorunu çeksem de memnunum halimden. Sonunda zamanımı oyunculuğa odaklanarak geçiriyorum. Parçalar çalışıyoruz arkadaşlarla. Kostümler falan... Monotonluktan nefret eden sıkılan ben, monotonluğun yanından bile geçmiyorum :)) İlk mutluluk, heyecan geçti; artık "Uyumak istiyoruuuuum!!!" diye hayıflanıyorum. Ya da "Her derse giricem!" gazım bitti "Bu derse girmesem?..." demeye de başladım. Ama dersten muaf olayım olmayayım tüm ödevleri yapıyorum valla -her ne kadar öğrencilik hayatı zor gelse de. Bu arada sınıfın ablasıyım :( Hatta okuldakilerin de çoğunun ablası sayılırım. uuuuueeeeeeeeeeee......... Alıştım gerçi duruma biraz. Sadece konuşacak, dertleşecek kafa dengi adam bulmak biraz zor. Daha başlarındayız zaten. Bakalım, sene sonuna doğru neler olacak.


Mutluyum. Mutluyum. Mutluyum. Herkese hayatta istediği şeyi yaparak mutlu olmak kısmet olsun ;)

Yorumlar

RoManCe's Page dedi ki…
bravo sana, başarılar..

Popüler Yayınlar