hasta oldum :(

Hasta olmayı hiç mi hiç sevmiyorum. Bağırsaklarım bozuldu galiba. Gün boyunca yediklerime dikkat etsem de akşam yemeğindeki yağ mantısına karşı koyamadım :)) Gerçi abartmadım; az yedim.

Tatilden döndüğümden beri yoğun bir şekilde oyunculuk sınavlarına hazırlanıyordum. İki haftadırsa çalışmalarımı bıraktım. Geçen hafta sonu Rock'n Coke vardı. Süpperdi. Kamp olayını tuttum. Tuvaletler dışında hiçbir sorun yoktu bence. Skin ve Apocalyptica muh-te-şem-di! Seneye nasıl olacak çok merak ediyorum. Kampçılar için zevkli bir atmosfer vardı bence. İlk kamp deneyimimdi. Ama kendime tam not verdim. Kampçı olabilirim. Hatta olmak da istiyorum. Likya Yolu'nda mesela. Harita da var elimde. Ooohh...

Neyse...Oyunculuk meselesine geri dönecek olursak, zor bir yola girmişim. "Mişim" diyorum çünkü bunu bildiğimi sanıyordum. Hikaye. Reklam filmleri vs için gittiğim seçmeler dışında sınavlar ayrı bir olay, ayrı bir moral bozukluğu yaşatıyor. O kadar subjektif ki sınavlar, hangi okulun veya okullardaki hocaların hangi kriterlere göre seçtiğini anlamak imkansız. Torpil dönüyor mu ya da ne kadar dönüyor olayı da duruma tuz biber ekiyor. ("Olay" kelimesini ne kadar çok kullandım.)

Çocukluğumda yüksekten uçan hayallerim vardı. Onları geri istiyorum. Ben yine öyle hayaller kurmak ve onların peşinden gitmek istiyorum. Mesela Hollywood'da oynamak gibi. Neden olmasın?! Daha büyümemişken hep bunu söylerdim "Neden olmasın?!". Bence söylemeye devam etmeliyim.

NEDEN OLMASIN?!

Yorumlar

Popüler Yayınlar