geçiş dönemi...

Bu aralar geçiş dönemindeyim. Oyunculuk hayallerime doğru yol almak için yine bir Temmuz ayında işten ayrılıyorum. Yetenek sınavı için çalışmaya başlamakta geç kaldığımı düşünüyorum ve bu da beni strese sokuyor. Başarısızlığı, kaybetmeyi kaldıramayan biri olduğum için "Acaba oyunculuğu istemiyor muyum?" gibi saçma sapan düşüncelere daldım. Esasında elimdeki işleri bitirip işten ayrıldıktan sonra hedefime odaklansam bu düşüncelereden kurtulurum diye düşünüyorum. Bence "başlamak" yolun yarısı, "devam etmek" diğer yarısı. Bu ikisi için kendinde gerekli gücü buldun mu iyi veya kötü bir sonuca ulaşıyorsun zaten.

Eğlenceli ve dinlenceli bir tatil hayalim halen devam ediyor. Şöyle kafadar bir arkadaş grubuyla. Bu ayki tatil planları gelecek aya sarktı. Yaz mevsimi nedenn bu kadar çabuk geçiyor ki? Nedenn?! Gelecek ay Ağustos. Ondan sonra.... Sonbahar :...( Şu kalan iki ayı gönlümce geçirmeye bakayım en iyisi.

Yorumlar

Popüler Yayınlar