Bugün ne kadar da güzel bir gün böyle :))

Sonunda perdeyi açtığımda masmavi bir gökyüzü gördüm. Bulutsuz! Sabah bindiğim otobüsün şoförü de çok iyiydi. Çok nadir böylelerine rastlıyorum.

Bugün kendimi daha iyi hissediyorum. Yaz gelsin istiyorum artık. Kendimi güneşin ve denizin kollarına bırakmak istiyorum. Ama o zamanlarda hep bir telaş hissederim ben nedense. "Ay güneş kremini süreyim. Üff... Şimdi en az 20 dk geçmesi lazım. Üff.. Güneş gidiyor. Şimdi yatayım. Ay çok sıcak oldu. Denize gireyim. Denize girdikten sonra tekrar güneş kremi sürmek lazım. Ama sıcak oldu dayanamıyorum." Saat 12-3 arası güneş tehlikeli ya, bu durum iyice işimi bozuyor. Zaten 6'da da kalkılmaya başlanır. "Kalan vakitte denize mi gireyim, güneşe mi yatayım?" Vs vs...
Olsun. Yine de yaz gelsin.

Yorumlar

Popüler Yayınlar