.....

Aslında 2 gündür yazmak istiyordum ama olmadı. Evimde internete girebilen düzgün bir bilgisayar olsa ohooooo neler yazardım neler...

Halen modum düşük. Niye bilmiyorum. "NikeDance bu kadar mı etkiledi acaba?" diye düşünüyorum ama zannetmiyorum. Olur bazen böyle.

Herşeye karşı heyecanımı yitirmiş gibi hissediyorum. Çok ani oldu bu durum. Yani heyecanımı kaybetme durumu. Acaba bir süredir böyleydi de ben mi yeni fark ediyorum? Kendimi irdelemeyi pek sevmediğim, düşünme tembeli olduğum için bu tip ruh halleri birden bire ortaya çıkıyormuş gibi olabiliyor. Kendimden saklıyorum. Tabi saklanmıyor aslında. İlla ki bir yerden çıkıyor. Bense yeni oldu zannediyorum.

Geçenlerde bir mail geldi. 30 küsür soru var. Sana maili gönderenin o sorulara cevapları var. Daha sonra o sorulara kendi cevaplarını yazıp sana gönderen dahil, diğer arkadaşlarına gönderiyorsun. Tabi onların da aynı maili, kendi cevaplarıyla sana geri göndermesi lazım. Amaç arkadaşlarının bildiğin/bilmediğin özelliklerini öğrenmek. Benim cevaplarım:

1.Saat kac? 19:39
2. Adin? I
3.Dogum tarihin? 1980
4.Dovme var mi? Yok, ama düşünüyorum.
5.Hickiriklara bogularak aglayacak kadar asik oldun mu? Oldum (sanki).
6.Araba kazasi gecirdin mi? Evet. Yara bere almadan atlattım.
7.Pepsi mi coca cola mi? Tabi ki Coca Cola.
8.Bira mi sarap mi? İkisi de. Duruma göre değişiyor.. 

9.Bardak yari dolu mu yoksa yari bos mu? Başkalarına dolu göstermeye çalışırım. Kendime... Genelde boş. Ama o da duruma göre değişiyor.
10.Tercih ettigin rakam? 13
11.Sevdigin muzik? Rock Fm, Radio Eksen, Power Fm'de çalanlar, alternatif müzikler, bazen klasik müzik..

12.Cicek? Krem ve çok uçuk pembe arası renkte tamamen açmamış gül (gonca diil ama) ve gelincik.
13.Nefret ettigin sohbet? Boş konuşmalar. Geyiğin daniskası. Bi de erkeklerin bir araya geldiklerinde futbol (bi de basket) konuşmaya başlamaları çünkü hiç katılamıyorum konuşmaya o zaman.

14. Turkan soray mi Hulya Kocyigit mi? Türkan
15.Bir problem? Mali açıdan sorun yaşamadan istediğim işi yapmak ve istediğim hayatı yaşamak. Bi de olasılık problemleri (nefret ediyorum).
16.Sevdigin renkler? Mavi ve tonları, bakınca ne mavi ne de mor diyebildiğin renk ve beyaz.  
17.Kendini gelecekte nasil goruyorsun? İstediği şeylere kavuşmak için çabalarken, ne yapması gerektiğini düşünürken.
18. Kimden bu maili aldin? Mamudan :)
19.Senden en uzakta yasayan arkadasin? Berrin
20.Bu maili yolladiginda en hizli kim cevaplayacak? Pelin ve Gamze
21.Peki ya en sonuncusu? Özgür

22.Hayatinda neyi degistirmeyi isterdin? Çok şeyi. Küçükken baleye gitmemiş olmayı, üniversitemi, kararsızlığımı ve bazı özelliklerimi. Bi de tabi ki NikeDance'e daha önceden hazırlanmaya başlamış olmayı. Yani say say bitmez.
23.En sevdigin sarki? Kesin var bi tane de bulamadım şimdi. Bu aralar Gorillaz'ın Feel Good Inc.'i. Bir de Skin ve Skunk Anansie'nin çoğu şarkısı. Haendel-Sarabande. Craig Armstrong'dan Weather Storm......
24.Uyandiginda ilk dusundugun? Hava nasıl acaba? (Yataktan kalkmadan perdeyi açıp gökyüzüne bakarım)
25.Baska biri olabilsen kim olmayi secerdin? İdeallerimdeki gibi olmayı.
26.Sana kesinlikle cvp yazmicagini dusundugun biri? Erdem

27.Kesinlikle cevaplayacagini dusundugun kisi? Berrin, belki Hande.
28.Birsey soylemek isteyip de soyleyemedigin o kisiye ne demek istersin? Kendime: "Seni olduğun gibi seviyorum."
29.Tercih ettigin spor? Kesin karar verdim: Sadece Dans
30.Bankadaki tum parani hic acimadan harcayacagin dukkan? Dükkan yok ama kıyafet ve aksesuarlara hiiiic acimadan harcayabilirim.
31.En sevdigin dondurma? Vanilyalı dondurma (Türkiye'de bulabilene aşk olsun.Çünkü kaymaklıya da vanilya diyolar.)
32.Utangac misin yoksa fazla acik sozlu mu? Açık sözlü olmaya çalışıyorum. Kolay değil. Daha kendi kendime açık sözlü olamıyorum. Utangaçtan ziyade konuşkan değilim.
33.Takma adin? Fırfır. Curly. Tavşan.

34.Konustugun diller? İngilizce, Almanca. Bi de 4 yaşına kadar İtalyanca.
35.Kullanmayi sevdigin bi sozcuk? I want a ğuuum please.
36.Dilinden dusmeyen bi deyim? Aklıma gelmiyoo..

37.Ya simdi saat kac? 20:22

Aslında bu soruları her sene bir kere cevaplamalı bence. Hani yılbaşına doğru herkesin "1 Ocak Kararları" alası gelir ya onun gibi her sene yapmalı bu mini anketimsi şeyi. Şimdi okuduğumda bile birşeyleri değiştirebilirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar