başlık atmayı sevemedim bi türlü..

Şu 2 haftadır yoğunluktan hiçbir şey yazamadım. Geçen hafta ÖSS'ye girdim. Bu sefer(!) geçen seferkilerden(!!) farklı olarak heyecanlıydım biraz. Çünkü eğer düzgün bir puan alamazsam gelecek planlarım 1 sene daha atacak-ki 25 yaşında ve artık zaman kaybetmemesi gerektiğini düşünen biri olarak 1 senelik kayıp hiç hoşuma gitmez. Parantez içi ünlemler, ÖSS'ye 6. kez girdiğim için. "Aptal mıyım?" Yoo. Sadece üniversitede istediğim bölümde değildim ve fikrimi değiştirip başka okula gitmem için sınava girmem gerekecekti. Ben de okurken ve mezun olduktan sonra aklıma estikçe sınavlara girdim. Tedbirli olmak gibi bir huyum vardır da :)

Yetenek Sınavı için barajı geçmem yeterli. Geçeceğimi düşünüyorum. Sadece "İstediğim yer olmayacak mı acaba?" tedirginliği var. Bu hafta da sırf annemin hatırı için İngilizce sınavına gireceğim. Aslında sadece onun hatırına değil, ben de merak ediyorum kaç puan alacağımı.

Ben artık denize gitmek istiyoruuuuuuuuuuuummmm!!! Hatta tatile de gitmek istiyorum. Deniz, güneş, kumm.... :))

Yorumlar

Popüler Yayınlar