yeniden selam :)

Sonunda. Uzun bir aradan sonra. Sonunda. Yazıyorum.

Nerelerdeydim ben bunca zamandır? Bu arada neler mi oldu? Puff... Çok şey var aslında ama hatırladığım kadarını yazıcam sadece.

Mmmm..Bir kere, Kaş'a gittim 19 Mayıs'taki 3 günlük tatilde. Ve 2 kez deneme dalışı yaptım. İnnanılmaz zevkliydi (o zamanlar melankolikliğim sürmesine rağmen). Hem dalmak hem de tatil. Sonra, "Eternal Sunshine of a Spotless Mind". Beni çarpan az sayıdaki filmler arasında yerini aldı.  

Yine kendimle uğraşmaya, kendime dönmeye başladım. Bu benim için niye bu kadar zor bilmiyorum. Etrafımdaki insanlardan çok çabuk ve kolay etkilendiğim için bu süreçte yalnız olmam gerektiğine karar verdim.


Yani ayrı eve çıkıp tek başıma yaşamaya. Bunun için önce para kazanmalıyım. Bununla ilgili hayal kurmak o kadar hoşuma gidiyor ki.. Evimi döşeme, beni yansıtan, beni anlatan bi yer oluşturma düşüncesi beni çok heyecanlandırıyor. Ve gülümsetiyor. Ikea'ya gidip bişeyler alıp yavaş yavaş evimi döşesem...mmm...

Yorumlar

Popüler Yayınlar